Saturday 21 April 2012

Thanks a lot...

Assalamualaikum...
Firstly, nak ucap thanks kat semua yang sudi terjah n komen kat blog ni... Syukur alhamdulillah... 
Saya sangat-sangat menghargainya... sob... sob...
Tadi masa mula-mula saya buka fb, sy dapat satu private mesej...
Hehehe... Sape yang bagi erk? Jeng2...
Nama bertuahnya adalah Kazafnain Sawada Jx... Tu nama fb dye... xtaw la sama ada tu nama betulnya ataupun tak wallahua'lam...
Dia mesej macam ni...

as-salam...thanks sebab approve..
suka cita ...Jodoh Itu Untuk Kita...bru follow smalam... 
p/s: tgh borin2...tringt dekat enovel JIUK...sja gatal tgn buat cover...ampun...hope suka... ^^

Nak tengok tak cover yang dia buat untuk saya? Hehehe... Saya ske ngat!
Sungguh rasa bersyukur sangat2 sebab dia dan juga anda2 semua menerima karya saya (idea asalnya dari sahabat sy Syakirah)...
Love u guys a lot!


Amacam? Ok tak?? Hehe...

p/s : KSJx, thnks tau for your supporting... i really love it!!

No comments:

Post a Comment