Friday 11 October 2013

Novel Sulung Terbitan Kaki Novel


Assalamualaikum... So, dah tahu atau belum ni? Alhamdulillah, novel sulung akan keluar bulan 11 ini under penerbitan Kaki Novel. Actually, tajuk ni dah banyak bertukar. Memula, tajuk Jodoh Itu Untuk Kita tapi sebab tajuk novel ni nak sama dengan yang Kak Sara Aisha punya, terpaksalah tukar jadi Setiaku Untukmu ni.

Saya tak pandai nak promote novel sendiri dan saya tak jamin pun yang novel ni akan memuaskan hati semua orang. Cuma, apa yang saya harapkan adalah segala apa ilmu yang saya kongsikan dan memberi manfaat buat anda, kutiplah. Kalau ada yang kurang, mohon maaf sebab saya hanya main aci terjun aje tulis novel ni. Tak guna pun piawaian and rules Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka.

Boleh la intai-intai novel ni di website Penerbitan Kaki Novel. Nak booking dengan saya pun boleh. Hehe. Insya-Allah, akan ada free gift untuk anda yang booking direct dengan saya tapi free gift tu tak mahal laa.. Biasa-biasa aje. ;) Boleh pm saya difacebook atau emelkan ke sueisma92@yahoo.com.

Akhir kata, terima kasih untuk mereka-mereka yang memberi sokongan dan dorongan buat saya. Terima kasih kepada semua yang follow cerita cinta antara Ariel dan Aimuni selama ini. Terima kasih juga buat mereka yang bermurah hati dan jiwa berkongsi idea serta pandangan dalam usaha saya menyiapkan manuskrip novel ni. Thanks a lot! :) You guys are owesome!

Sinopsis

Demi cinta, manusia sanggup melakukan apa sahaja. Kerana cinta, kesetiaan dilafazkan dan kerana cinta juga perpisahan terjadi antara mereka. Aimuni hilang ingatan apabila terlibat dengan kemalangan bersama Ariel setelah beberapa jam sah menjadi isteri lelaki itu. Mereka terpisah jauh dan Ariel hampir kehilangan pedoman hidup kerana kehilangan isteri tercinta. Addi pula cuba menyalurkan semangat buat sahabatnya. Ariel bangkit demi untuk hidupnya dan Aimuni. Dia perlu mencari isteri kesayangannya itu dan ternyata jodoh mereka sangat kuat. Baru sahaja mereka mahu mengecap bahagia, rumah tangga mereka diuji dengan kehadiran orang ketiga.Ariel tersepit di antara sebuah cinta dan permintaan. Jika diberi pilihan, dia hanya mahu setia kepadaAimuni. Jika dia diberi umur yang panjang, dia memilih untuk mati bersama Aimuni. Namun dia sedar, pilihan itu memerlukan sebuah pengorbanan.

p/s : Doakan segalanya berjalan lancar yeee... :)

2 comments: